WELKOM op mijn blogsite.

De inhoud van deze weblog heeft als aanleiding ''wat gezondheid-ongemakken'' welke zich sinds 2006 progresssief manifesteren. De belangstelling van meerdere personen hoe dit proces verloopt was voor mij de aanleiding een weblog te maken opdat ik niet circa 40 keer het zelfde verhaal, ervaring, beleving zou willen vertellen. Op deze site ''No worries mate, Carpe Diem '' beschrijf ik wat ik zoal dagelijks tegen kom wanneer je ''niets vermoedend'' , op een dag, 19 december 2007, de diagnose progressieve spierziekte krijgt.

Op de site http://alsalsalswordt.blogspot.com/
schrijf ik overdenkingen, en ´´lijfelijke´´ ervaringen van me af.

Wil je reageren op de inhoud ...of gewoon even contact, bellen mag natuurlijk altijd:06 301 628 41 . of, een mailtje naar:
chcdeenik@planet.nl

graag tot horens, ziens,mails

groetjes
Conny Deenik



Sinds 16 december 2007 zijn er 59 berichten geplaatst. Om het overzichtelijk te houden zijn de meest recente berichten gepubliceerd. De voorgaande zijn te openen met de optie ´´oudere berichten´´ of ´´Berichten (Atom), gepositioneerd onder het recent gepubliceerde bericht.


laatste update van deze site is van gepubliceerd op 12 maart 2010
17 november 2009.

in de procedures en het systeem van de zorgverzekeraar zitten ook
´´paarse krokodillen ´´

foto cdokt2004
Ik weet nog niet welke crocq er echt dwars ligt,
maar wie weet komen we nog tot een afspraak vandaag.
wordt vervolgd.
en.....
op de valreep,
we zullen maar zeggen hèt voorbeeld van
´´als het niet kan zoals het moet,
dan moet het maar zoals het kan ´´
donderdag 26 november staat er een afspraak !?

wordt nog 1 x vervolgd.
.................................................................................................


de kastanjes ´´uit´´het vuur (laten) halen …..

13 nov. 2009.
Het beloofde vervolg van de story rond de sta-op stoel.

Wanneer je aangeeft dat je overweegt de media te informeren raak je de verantwoordelijkheids- snaar.van de ´´mis-manager´´.Nadat de manager aangeeft verantwoordelijk te zijn voor het leveren van het juiste hulpmiddel, echter zich niet wil inleven in de historie van de aanvraagprocedure, verzoek ik vandaag tot driemaal toe de stoel op te halen daar deze niet functioneel is en een sta in de weg aan het worden is.


Diezelfde manager denkt mij tot 3x toe te overtuigen er samen met de medisch adviseur van de zorgverzekeraar uit te kunnen komen. Nu hij merkt dat we er samen niet uitkomen laat het antwoord op de laatste door mij gezonden mail op zich wachten. Wel word ik eind van de middag gebeld door de medisch adviseur van de zorgverzekeraar.


Er wordt al direct in de toon van ´´ach mevrouw, dit gaan we oplossen´´´ gesproekn. Ik vraag of er feitelijk contact is geweest tussen de leverancier van stoel met haar als medsich adviseur, ja, er is laatst contact geweest. Ik vraag of ze op de hoogte is van de inhoud van het dossier, daar moet ze nee op antwoorden . Maar mevrouw het heeft geen zin of meerwaarde terug te kijken, we moeten naar de toekomst kijken . tja…..en toen gingen de remmen bij mij los, ´´mevrouw ik heb geen toekomst, ik heb geen toekomst meer´´,, Dit is het voorbeeld van het ontbreken van dossierkennis maar wèl oordelen.,´´sorry, u heeft niet getoetst maar wel geadviseerd op mijn klacht van een jaar geleden , u bent een jaar te laat met evalueren, wanneer u het dossier grondig en volledig hebt gelezen mag u me bellen,goedemiddag.

Gegeven het feit niet inhoudelijk op de hoogte te zijn heb ik haar een smsje gestuurd dat ik het merkwaardig vind dat een medisch adviseur, zonder te vragen naar de diagnose ( Tom Poes,wees slim verzin een list) een ALS-er ´´dwingt´´naar de toekomst te kijken, beetje dom zou Maxima zeggen.

De manager heb ik gemaild dat hij bij mij genomineerd is voor de ijskoude douche.
Afhankelijk van de vervolgstap door de zorgverzekeraar wordt het of een warme- of (ook)een koude douche

wordt vervolgd……ga ik vanuit.

Geen opmerkingen: