WELKOM op mijn blogsite.

De inhoud van deze weblog heeft als aanleiding ''wat gezondheid-ongemakken'' welke zich sinds 2006 progresssief manifesteren. De belangstelling van meerdere personen hoe dit proces verloopt was voor mij de aanleiding een weblog te maken opdat ik niet circa 40 keer het zelfde verhaal, ervaring, beleving zou willen vertellen. Op deze site ''No worries mate, Carpe Diem '' beschrijf ik wat ik zoal dagelijks tegen kom wanneer je ''niets vermoedend'' , op een dag, 19 december 2007, de diagnose progressieve spierziekte krijgt.

Op de site http://alsalsalswordt.blogspot.com/
schrijf ik overdenkingen, en ´´lijfelijke´´ ervaringen van me af.

Wil je reageren op de inhoud ...of gewoon even contact, bellen mag natuurlijk altijd:06 301 628 41 . of, een mailtje naar:
chcdeenik@planet.nl

graag tot horens, ziens,mails

groetjes
Conny Deenik



Sinds 16 december 2007 zijn er 59 berichten geplaatst. Om het overzichtelijk te houden zijn de meest recente berichten gepubliceerd. De voorgaande zijn te openen met de optie ´´oudere berichten´´ of ´´Berichten (Atom), gepositioneerd onder het recent gepubliceerde bericht.


laatste update van deze site is van gepubliceerd op 12 maart 2010
2 maart 2010.

Het gesprek met de zorgverzekeraar en de leverancier van de staop stoel is niet zonder het tonen van emotie verlopen. Daar wil ik het maar bij laten. De juiste ´toon en het strikje´ van respect hebben ze nog steeds niet gevonden. Er gaat nu een medewerker van de werkplaats gemobiliseerd worden om de genoemde ´mankementen´te verhelpen. Met uitzondering van de kleur van de stoel, die blijft zoals die is afgeleverd. Opvallend dat is dat tijdens dit gesprek een oplossing word geboden voor het verlengen van de beensteun. De nu geplande acties hadden al 8 weken eerder ingeroosterd kunnen worden. Los van het resultaat van de uit te voeren ´aanpassingen´ is deze story met dit gesprek tot een EINDE gekomen.


11 februari 2010.

dat MURPHY me in meerdere situaties volgt en blijft volgen, heb ik in voorgaande berichten al mogen publiceren. Eén van de verzekeraars deelt deze mening vandaag in een mailbericht nadat ik voor de 2e keer een herinneringsmailtje had gezonden. Met dat mailtje ben ik voor 75% zeker van het feit dat ´´versnippering´´ van pensioenrechten miv 1 maart aanstaande betaald zullen gaan worden. De laatste´´partij´´ heeft enkele weken nodig ...???....het negatieve besluit op mijn verzoek tot betaling over te gaan op mn 60e,..... nader te onderbouwen ....??? Bijzonder , echter een feit......wordt vervolgd.

De story rond de sta-op stoel nadert het einde..........een vervolgbrief ,van mijn kant, op de toezegging van een schamele kostenvergoeding heeft geleid tot betaling van de totaal gemaakte kosten , eerst niet nu wel,  bijzonder, maar TERECHT, toch ! Nadert het einde, want .......er is nog geen oplossing voor ...1. een andere kleur dan toegezegd, 2. het piepen en kraken bij verstellen van de rugleuning , 3. de te korte beensteun. 4. gedraaide bekleding ( slecht gestoffeerde) van de rugleuning.

´´eerst zien dan geloven.´´.......wordt vervolgd.

Geen opmerkingen: