WELKOM op mijn blogsite.

De inhoud van deze weblog heeft als aanleiding ''wat gezondheid-ongemakken'' welke zich sinds 2006 progresssief manifesteren. De belangstelling van meerdere personen hoe dit proces verloopt was voor mij de aanleiding een weblog te maken opdat ik niet circa 40 keer het zelfde verhaal, ervaring, beleving zou willen vertellen. Op deze site ''No worries mate, Carpe Diem '' beschrijf ik wat ik zoal dagelijks tegen kom wanneer je ''niets vermoedend'' , op een dag, 19 december 2007, de diagnose progressieve spierziekte krijgt.

Op de site http://alsalsalswordt.blogspot.com/
schrijf ik overdenkingen, en ´´lijfelijke´´ ervaringen van me af.

Wil je reageren op de inhoud ...of gewoon even contact, bellen mag natuurlijk altijd:06 301 628 41 . of, een mailtje naar:
chcdeenik@planet.nl

graag tot horens, ziens,mails

groetjes
Conny Deenik



Sinds 16 december 2007 zijn er 59 berichten geplaatst. Om het overzichtelijk te houden zijn de meest recente berichten gepubliceerd. De voorgaande zijn te openen met de optie ´´oudere berichten´´ of ´´Berichten (Atom), gepositioneerd onder het recent gepubliceerde bericht.


laatste update van deze site is van gepubliceerd op 12 maart 2010
8 september 2009.

Beste allemaal,

Het wordt minder hectisch aan deze kant, ......oh,oh......d.w.z de noodzakelijke alertheid met het regelen van meerdere dingen die, nadat m´n wereld op z´n kop is gegaan, op je afkomen heeft gelei(ij)d tot meerdere suc6jes.

Met het teruglezen van de inhoud van voorgaande berichten moet ik constateren dat het in 80% van de berichten het uiten van ongenoegen en boosheid van dingen die niet direct goed gingen betreft. Maar gelukkig waren er ook positieve gebeurtenissen te melden. Ik vind het GEWELDIG zoals jullie hebben laten blijken mee te leven en me een hart onder de riem hebben gestoken om m´n levensmotto CARPE DIEM te kunnen hanteren. DANK daarvoor.

De dienstverlener die een warme douche verdient, zijn de adviseurs van het Zorgloket Huizen, immers ik hoef maar te ´kikken´´ en ´´de Huizense molens ´´gaan draaien, de goede kant op èn met suc6 èn resultaat op zeeeeeeeeeeeer korte termijn.

De suggesties die ik mocht ontvangen om van de inhoud van m´n sites een boekje te maken, heb ik overwogen en ik heb het initatief daartoe genomen, d.w.z. ik heb nu contact met een uitgeverij(tje) die de komende 2 weken de inhoud van de sites kritisch gaat lezen en me laat weten of het een ´´boekje´´ waard is. Wie weet ....?

Jullie hebben nog een aflevering van de utx orthese /story tegoed .......na overleg van revalidatieartsen met de 2e opinion orthopedisch instrumentmaker is besloten de UTX te vergeten en nu een Bleu Rocker orthese aan te meten voor het rechterbeen. EINDE van deze ´´ orthese soap´´dus.

Het einde van het gebruik van m´n scootmobiel is in zicht, d.w.z deze gaat ´´gefaseerd ´´ vervangen worden door een elektrische rolstoel (elro)voor binnen en buiten. Aanleiding tot de aanvraag van een elro is dat de transfer maken van rolstoel naar scootmobiel steeds moeilijker wordt door afname van kracht in rechterbeen ( links is al bijna nihil) en het handmatig voortbewegen van de rolstoel minder ´´soepel´´ gaat, daar de kracht in handen - en armspieren ook minder aan het worden is. Wanneer de procedure door het CIZ en Zorgloket volgens plan uitgevoerd kan worden is de levertijd van een elro circa 10 weken. Met het in gebruik nemen van een elro vind ik het voorlopig even genoeg verder te moeten nadenken over dit soort hulpmiddelen. ´´ff niet´´.


morgen meer ..................

Geen opmerkingen: