WELKOM op mijn blogsite.

De inhoud van deze weblog heeft als aanleiding ''wat gezondheid-ongemakken'' welke zich sinds 2006 progresssief manifesteren. De belangstelling van meerdere personen hoe dit proces verloopt was voor mij de aanleiding een weblog te maken opdat ik niet circa 40 keer het zelfde verhaal, ervaring, beleving zou willen vertellen. Op deze site ''No worries mate, Carpe Diem '' beschrijf ik wat ik zoal dagelijks tegen kom wanneer je ''niets vermoedend'' , op een dag, 19 december 2007, de diagnose progressieve spierziekte krijgt.

Op de site http://alsalsalswordt.blogspot.com/
schrijf ik overdenkingen, en ´´lijfelijke´´ ervaringen van me af.

Wil je reageren op de inhoud ...of gewoon even contact, bellen mag natuurlijk altijd:06 301 628 41 . of, een mailtje naar:
chcdeenik@planet.nl

graag tot horens, ziens,mails

groetjes
Conny Deenik



Sinds 16 december 2007 zijn er 59 berichten geplaatst. Om het overzichtelijk te houden zijn de meest recente berichten gepubliceerd. De voorgaande zijn te openen met de optie ´´oudere berichten´´ of ´´Berichten (Atom), gepositioneerd onder het recent gepubliceerde bericht.


laatste update van deze site is van gepubliceerd op 12 maart 2010
17 augustus 2009

Toch maar even een kort berichtje.


Dat het venijn bij het UWV in de kop en een klein beetje in de staart heeft gezeten, mag blijken dat de na het besluit een IVA uitkering toe te kennen, de 1e betaling zorgvuldig en tijdig is geëffectueerd. Dat geeft vertrouwen v.w.b.het financiële deel.

Een voor mij onbekend gegeven, is dat ik vanuit het ABP al een ´´pensioentje´´ ga ontvangen dwz een arbeidsongeschiktheidspensioen wat een aanvulling is op de IVA uitkering ´´richting´´ het laatst genoten inkomen.

Nu ik geen werkgever meer heb, MOET ik vanaf 1 maart 2010 met pensioen ......ja ja ´´ieder nadeel, heb z´n voordeel´´, vindt het PGGM, nu Zorg en Welzijn. Het PGGM is een van de 6 werkgevers waar ik pensioenrechten heb opgebouwd. De waardeoverdracht van de opgebouwde rechten naar het ABP is net niet gelukt tijdens het dienstverband met de laatste werkgever. Ook dit heeft nu binnenkort een ´´voordeeltje´´.

Je weet maar nooit.....deze beide ´´jongens´´ ook maar even gevraagd of er mogelijkheden zijn tot ´´een vervroegde uitkering´´. Ik ben in afwachting van hun reactie.



De 1e geleverde tripple stoel is na ´´inspectie ´´door de leverancier, vervangen door een ´´wat jongere uitgave´´, echter deze bleek niet te sporen.
Een 2e inspectie had als resultaat dat de oorzaak een ´´ontzet onderstel ´´van de stoel zou moeten zijn ....onderstel wordt vervangen , echter .....na twee dagen gebruik is er een storing in het hoog/laag mechanisme en wacht ik opnieuw op een monteur.

De utx orthese.....

Het gesprek met een andere instrumentmaker is open en zinvol geweest.
Nadat ik m´n verhaal had gedaan en een stukje zonder hulpmiddel ( wel tussen de leggers van een loopbrug) had gelopen, werd m´n gevoel bevestigd.
De instrumentmaker gaf aan dat zijn advies en de conclusie mogelijk wel zal kunnen zijn dat er geen orthese op de markt is waar ik meer last dan gemak van zal hebben. M´n beenkracht is niet meer toereikend voor het juist en veilig in gebruik nemen van een andere dan m´n huidige orthese. Binnenkort zal ook een revalidatie van het UMCUtrecht haar mening hierover geven.

tot zover voor vandaag,

Geen opmerkingen: